Silverbrosch med blomma av jade

lördag 23 november 2013

Intensiv höst

Hösten har varit väldigt intensiv. Det har hänt mycket, men det har också gjort att jag inte hunnit vara så aktiv här. Jag har sålt mycket smycken, både här hemma och genom beställningar. Bl a på en mysig tjejträff hemma hos min granne Malin, nu i november. Jag har också hunnit med att hålla en kurs för 4 personer nu i november. Det var också en trevlig kväll.

Naturligtvis har jag gått på silversmide också. Kursen är nu slut för terminen och jag lägger upp bilder både på denna och förra terminens alster eftersom.

Nu pågår jobbet för fullt inför julen. Jag har både beställningar och så är naturligtvis förberedelserna inför årets upplaga av Thomanders jul i full gång. I år står jag där under andra advent, d v s 8-9 december. Vi får hoppas på något bättre väder i år än vad det var förra året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar