Silverbrosch med blomma av jade

fredag 22 februari 2013

Lite om diverse

Året har börjat bra. Jag har sålt en del och jag har lite marknader och annat på gång. Silversmideskursen har satt igång och jag har varit där 3 gånger hittills. Det har alltså inte varit den stiltje som det brukar vara i januari och februari. Det känns roligt och hoppfullt.

Jag har efter lite konsultation från min en vänninnna också beställt ett antal härliga olivgröna organzapåsar att lägga smyckena jag säljer i. Tänk att jag inte tänkt på det tidigare! Ibland blir man fast i gamla fotspår och i det som från början var en nödlösning, utan att tänka på det. Nu har jag i alla fall fått dem och från och med nu blir smyckena packade i organzapåsar istället.

Bilder på sakerna jag gjort på silversmideskursern och bilder på sålda smycken kommer innom kort. Jag börjar med att lägga upp lite bilder på söta titanörhängen, som var beställda till barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar