Silverbrosch med blomma av jade

måndag 8 april 2013

Jobb inför Dalby

Det börjar dra ihop sig inför tjejkvällen i Dalby. Nu gäller det för mig att fixa det som ska på plats till dess. Det är en hel del. Jag har ju redan börjat med att titta på skyltningen, men jag måste också göra mindre glamorösa saker, som att fålla duken till bordet t ex. Jag behöver fylla på med lite örhängen, något armband och kanske några ringar också. Jag ska också göra vinsten som ska skänkas till tjejkvällen.

En del av detta har jag naturligtvis börjat med. Jag har redan gjort ett flertal örhängen, men nu ska jag börja med öronringarna med utbytbara hängen. Jag har också gett bort ett par örhängen i present och de blev mycket uppskattade, vilket var kul. Det var en ny modell och några sådana kommer att finnas på tjejkvällen också. Imorgon ska jag träffa min vän i Nilstorps hantverk (som också ska ställa ut) och då blir det mer förberedelser inför Dalby.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar