Silverbrosch med blomma av jade

onsdag 24 april 2013

Tjejkväll i Dalby



Den 18 april var det dags för mig att ställa ut på Tjejkvällen i Dalby. På bilden syns mitt bord. Jag hade en trevlig kväll, med en del försäljning. De örhängen som såldes skulle dock vara i titan istället för i silver, så det innebar att jag hade lite att göra efter kvällen. Men nu är de färdiga och kunderna har fått sina örhängen i titan. Ibland är det ingen efterfrågan alls på örhängen i titan och ibland är det bara det som efterfrågas.

Jag sålde också ett antal berlocker. Det som gladde mig extra mycket var att jag fick sålt två av mina "Livets Träd"-berlocker. Det var extra kul eftersom de är så nygjorda. Kul att det är fler än jag som uppskattar dem. Jag fick dessutom sålt ytterligare ett litet hänge. Jag är nöjd med kvällen och det var kul att träffa alla människor som kom fram och pratade och tittade på mina smycken. Bilder på de sålda smyckena kommer inom kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar