Silverbrosch med blomma av jade

torsdag 26 januari 2012

Sålda örhängen

Igår sålde jag årets första örhängen. Det var ett par örhängen av silver, raka i modellen med mörka granatpärlor. Längst ner var det en bit som var hamrad platt, nedanför själva pärlorna. Det var ett par örhängen som jag själv var väldigt nöjd med, så det är kul att de blev sålda. Tyvärr insåg jag sedan att jag inte tagit någon bild på dem. Jag får skärpa mig med mitt fotograferande! Problemet är som tidigare år att det är för mörkt för att ta bilder inomhus på vintern och dagarna är så korta. Detta får bli en läxa för mig och i fortsättningen ska jag ta bilder. Jag får göra några i liknande stil och fotografera dem istället. Det verkar som om designen går hem, eftersom många kommenterat den och uttryckt sig gillande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar