Silverbrosch med blomma av jade

måndag 21 maj 2012

Diverse småpyssel

Jag har fixat till i mitt arbetsrum och gjort min utställningshörna mycket snyggare. Nu har bordet fått ett grått sammetstyg över sig och där ligger nu halsband, ringar och annat som tillhör min verksamhet. Det ser mycket bättre ut. Jag har fortfarande kvar anslagstavlan med örhängen och berlocker på väggen ovanför bordet, men nu hänger det ihop på ett annat sätt. På bordet står också stället med stiftörhängen. Det blir mycket smidigare för alla som kommer och tittar på mina smycken nu när allt är samlat på ett ställe. Jag ska vid tillfälle fotografera den. Det börjar se riktigt bra ut nu.

Jag sålde dessutom ett halsband igår. Ett med ett stort löv av rosa rosenkvarts, stora kulor av rosenkvarts och små gula sötvattenspärlor. Tyvärr tror jag att jag har glömt att fotografera det också. Men jag kanske kan fixa det i efterhand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar