Silverbrosch med blomma av jade

onsdag 16 maj 2012

Sålda smycken

Idag har jag sålt ett par örhängen och en berlock. Jag har haft en liten utställning på jobbet tillsammans med Johanna i Nilstorps Hantverk. Örhängena var stiftörhängen med rosa opal och en liten vit sötvattenspärla. Tyvärr var de ganska nygjorda, så jag hade inte hunnit fotografera dem. Kanske gör jag några liknande som kommer på bild. Berlocken var en rund lila agat med silverkedjor fastsatta längst ner. I några av dessa hängde det vita sötvattenspärlor. Naturligtvis så hade jag missat att fotografera den berlocken också, trots att jag haft den ett tag. Jag har inte heller fler sådana agater, eftersom de två jag hade är slutsålda. Detta påminner mig om att jag måste bli bättre på att fotografera allt som jag har som är till salu. Man vet aldrig vad som kommer att gå åt just den gången man säljer. Jag tycker ofta att jag tror att jag kommer att få sålt vissa saker, men så är det helt andra går åt. Sedan säljs de man först trodde skulle gå så bra vid ett helt annat tillfälle, då man inte alls förväntat sig att just det skulle sälja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar