Silverbrosch med blomma av jade

onsdag 5 september 2012

Nytt skapat, nytt sålt

Jag har fortsatt med min arbandskollektion och igår gjorde jag ett med en härlig färgkombination i blått och guld. Jag har också lekt med lite armband till mig själv. Det senaste i lila och vitt blev särskilt bra. Lila fungerar nästan alltid med vitt. Det känns roligt att göra armband för tillfället, eftersom armband är något som så tydligt finns med i höstens mode.

Jag har också fått sålt ett par av mina nya örhängen bestående av ringar med en liten pärla. Det var extra kul att få sålt ett par av dem, eftersom jag precis börjat göra den modellen. Bild på denna typ av örhängen kommer inom kort. Jag har också fått sålt ett andrasorteringsexemplar till min vän, till rabatterat pris förstås. De ser bra ut på, men de har vissa funktionella brister. Men det är ju något som man lär sig av och mina nya öronringar har inte några sådana brister. Men det är naturligtvis alltid trevligt när någon hittar något som passar dem av andrasorteringsexemplaren. Det innebär ju att jag slipper klippa sönder dem och få en massa onödigt silverspill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar